Najnowsze Wpisy

Prosto z dworku! Komentarze (0)
25. stycznia 2004 20:17:00
linkologia.pl spis.pl

Siemka przedchwila wlasnie wrocilam z dworku a dokladniej 1 godz temu:P Bylo fajnie jezdzilysmy sobie na siatkach itp ogolem bylo spoko ale niestety co dobre szybko sie konczy jutro znow do  budy pechowo zazdroszcze tym co maja juz ferie.My dopiero mamy 16 lutego lipowo

izusia_13 : :

Elo ziomale Komentarze (2)
25. stycznia 2004 15:31:00
linkologia.pl spis.pl

Siema dzis 1 dzien mojego bloga nie wiem po chuja go zalozylam ale mniejsza o to:) A moze na poczatku napisze wam troszke o mnie a wiec tak mam na imię Iza i mieszkam w Lublinie i to na tyle ok spadam juz bo na dworek zaraz zmykam a jeszcze makijaz zrobic:) nara

izusia_13 : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

a-siunia | damian | blogowolekcyjny | chemical-lady | tiziana | Mailing